Widzę, że wyświetleń i obserwatorów co trochę to przybywa:D Cieszy mnie to.
Od wczoraj nie chodzę do szkoły, bo jestem chora:/ Do tego zaraziłam chyba mamę:P
Za szkołą mi się nie tęskni, bo nie lubię tam chodzić:P No chyba że tylko spotykać się ze znajomymi:D Do tego wczoraj wróciłam na pingera, więc dziś robiłam już sesje jednemu z moich plastików:) Tak po za tym to siedzę prawie cały czas przed kompem, oglądam różne filmiki i gram w gry:D To się nazywa życie hehe:P Z chęcią pojechałabym gdzieś na zakupy do Kielc lub Krakowa, bo muszę sobie kupić jakieś spodnie (wszystkie mi z tyłka spadają:>).
Żeby nie było pusto moje zdjęcie zrobione 1 listopada:)
PS. To zdjęcie było robione na drugi dzień po Halloween, a w tedy miałam sztuczną krew na poliku i zostały mi plamy na rękach i twarzy, trochę spróbowałam je podkładem zatuszować, ale i tak było je widać:P

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz